Panik.

Datum:2008-05-12 / Tid:10:03:04
Dagen började väl rätt så bra, nästan med lite överenergi inför att baka lite kakor.
Men så pratade jag med Linus, visste direkt när dessa ord kom "vi har ett problem" bara det "vi" bådar inte särskilt gott, inte hört någon av oss säga så på väldigt länge.
Men helt riktigt, vi har ett problem som vi måste hitta en lösning på tillsammans.
Det finns dock en lösning som är helt uteslutet enligt min mening och det kommer jag stå fast vid, tror även Linus gör det.

Ja, nog pratat om det, jag blir bara deprimerad och bekymrad.
Jag fyller faktiskt år imorgon men kunde inte bry mig mindre faktiskt..

suck..

Kommentarer
emma

tråkigt att ni har ett problem :(

2008-05-12 / 10:21:37
http://emma86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback