Shoppat basplagg.

Datum:2008-05-07 / Tid:17:57:47
Yes, det var de som var tanken med dagens shopping, basplagg.
Det är ju så att jag har 95% av min garderob nere i skåne så det har blivit att ha på sig samma plagg nästan hela tiden, vilket inte känns sådär förfärligt roligt.
Sen har jag inte varit alltför smart när jag väl shoppat, utan då köpt mer partykläder vilket jag redan haft i överflöd.

Men idag blev det basplagg, inte för att kjolen är något basplagg direkt men jäkligt snygg.
Den orangea t-shirten köpte jag även i blå, men har den på mig just nu så därför är den inte fotad.

     

Kommentarer
Britta

den där oranga t-shirten har jag också,
och även i vitt, gråblått, svart och brunt.
sååå skön!

2008-05-07 / 23:09:23
http://sixth.blogg.se
alicia

hejsan!,miyy namn är alicia och jag täntke fråga om din fransväska. Har du kvar den? vart har du köpt den och om du möjligtvis är intresserad av att sälja den?

svara gära til mig mail! hare bra lisa

2008-05-14 / 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback