skit gott.

Datum:2008-05-27 / Tid:20:56:26
Oops, så får man väl inte säga om mat?
Men det var verkligen skit gott.. Mums.
Enda problemet var att jag nu fått attans ont i magen, ajaj.. men det kan bero på att jag tryckte två pepsi i rasande fart.
Men fossingar känns helt okej även fast dom fått trippa omkring på 12 cms klackar och trängas.. jag testade till och med att springa lite i dom och det gick ju utmärkt. Jag är dock lite orolig om jag skulle råka tappa balansen, då skulle jag stupa som en fura. Men dessa raringar ska snart få komma ut och leka igen, förut har jag varit så nervös men insett att herregud, det är ju inga problemas.

Jag träffade på Gunnarsson också, alltid lika trevlig den lilla raringen.

Nu ska jag bänka mig framför desperate housewifes och bara slappa.

Ha en bra kväll sötnosar.

Kommentarer
Malin

skitgott hetet det väl ändå ;) annars skiter man gott om du skriver skit gott

2008-05-28 / 11:43:45
Malin

sorry om jag gnäller, men såg så roligt ut :)

2008-05-28 / 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback