Tack Kenza.

Datum:2008-05-14 / Tid:23:59:20
image709

Ja, vad kan man annars säga än Tack Kenza!
Vilket lyft bloggen fick på bara några få timmar och det tack vare ett inlägg till Kenza som hon svarade på.
Jag hoppas nu bara ni stannar också och tänker ett litet "hey, detta var ingen dum blogg"
Hoppas hoppas.

Det ser lite skumt ut läsarantalet sen igår jag vet, men den stämmer inte, vettetusan varför den blivit sådär..
Hade egentligen mer läsare igår än i förrgår men men, beror nog på flytten och hela den cirkusen.
Det är pga det som jag inte kunnat lägga upp bilderna på mina presenter faktiskt, den bara hackar fast då bloggen och stänger av sig. Jag ska försöka imorgon igen.

Nu ska jag läsa lite i min nya Danielle Steele bok.

Sov sött raringar, kram.

Kommentarer
hanna

min statistik var också sjukt låg igår, det förklarar ju saken. herre min gud!

2008-05-15 / 00:11:16
http://sensuella.blogg.se
Sanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-05-15 / 00:16:58
http://sannawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback