Tudilo.

Datum:2008-05-24 / Tid:18:42:28
Om exakt 10 minuter kommer Tobias och ska skjutsa mig till stan.
Mitt hår står rakt upp och åt sidorna, jag har mina slitna fornarina och en sleden t-shirt.
Party!

Men ska fixa mig hos Stina, såklart.
Hon ska sminka och frisera mig.

Jag hade nyss en incident på msn, igen.
Detta börjar tillhöra min vardagliga rutin, fast jag ska sluta upp med det har jag tänkt.
Mami har börjat ogilla mina utspel här i bloggen, eller ogilla, tror mest hon är nyfiken.

Jag har fått höra så mycket de senaste dagarna, jag ska skaffa mig ett liv (jag har ett rätt bra ett nuförtiden, med vänner och en hel hink med kärlek) jag ska skaffa en psykolog (jag har redan Lisa, Johanna, sandie, behöver jag fler? nä)
Fast nu är det ju så här, dessa personer som tror sig vara sånna experter borde själv skaffa dig ett liv därav klanka ner på mitt och psykologhjälp är något de borde fått för flera år sen.
Men som sagt, jag ska vara vuxen och knipa käft, åtminstone försöka men mitt temperament är ju rätt hett som många vet. Nä, jag ska skratta bakom deras rygg istället.

Nä, nu måste jag sticka, ikväll är det på med minikjolen och heelsen and shake that ass.

Puss på er, förutom du hammar, du får en spark i arslet, hoppas du får nytta av den.

Kommentarer
världens bästa tjej kollektiv

Ha det så kul nu ikväll gumman! Låt inga losers få förstöra Din kväll ;) Ring mig om det är något. Puss puss på du

2008-05-24 / 20:06:32
Anonym

FRÅN kollektiv skulle det stå.. dumma dumma dator. :)

2008-05-24 / 20:07:27
Jenny

Men hoppsan vad man kan ta i så man spricker!



Ta saker öga mot öga istället för att skriva en massa saker i en blogg, en sådan här feghet som du visar (efter vad jag har läst) gör att du inte framstår som vuxen.



Jag har många bloggar under favoriter, tror jag ska lägga in din också...detta kan bli en intressant fortsättning.



2008-05-24 / 21:53:26
Anna

Jenny; Vad vet du egentligen om Maria? Vet du ens vad det handlar om? hon kanske redan tagit det öga mot öga, men att personen fortsätter via msn...

Jag har ingen aning men det är en teori jag har eftersom att jag förstått att personen i fråga bor i skåne och maria i norrland. Inte direkt gångavstånd..



Jaja... tack för mig

2008-05-25 / 07:30:19
emma

Hoppas du hade en rolig kväll igår.

2008-05-25 / 08:51:57
Maria

Tack Anna! Det känns skönt att det finns vettiga människor som läser min blogg och tar sakerna jag skriver precis på det sättet det var menat.



Jenny, jag tar inte i så jag spricker men du har inte riktigt följt situationen i sin helhet. Det har varit fruktansvärt tjafs här på bloggen och personliga påhopp hit och dit. Jag skriver inte här på bloggen utav feghet utan mer för att få lufta. Dessa saker har jag tagit med personerna i fråga flera gånger men de fortsätter ändå via msn och min mobil.

Jag är helt enkelt less och jag vettefan vad jag ska göra faktiskt.

Så, så är det.

2008-05-25 / 16:27:57
http://slaria.blogg.se/
Jenny

Hoppsan, jag hade missat ett (två) svar till mig.. Jo, jag har följt hela historien och jag tror jag vet mer än vad du vill veta. Både här och IRL.



Att lufta är bra! Det gör jag själv i min blogg, som också kan reta upp människor rätt bra, men vad bryr jag mig om det? Dock är jag en sån människa som släpper det...där är den stora (ja faktiskt) skillnaden. Om du inte bryr dig, varför skriver du då om det? Skriver andra om dig? Ignorera det och sprid inte någon negativ energi - det triggar bara igång ännu mer. Inte minst med dig själv!



Detta gäller alla inblandade parter.



Det DU kan göra är att ignorera totalt. Är det så jäkla illa så kan man ju blocka på msn (det kan väl ingen ha missat.............) och byta nummer. Alternativt spärra vissa nummer från att kunna nå dig. Svårare än så är det inte.

2008-06-29 / 22:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback