Uttråkad i det dåliga vädret.

Datum:2008-05-19 / Tid:13:49:52
Jag har börjat känna mig lite smått sjuk, magen värker och så lite influensa känsla i kroppen.
Men jag hoppas det försvinner inom ett par dagar.
Det kanske bara är vädret som spökar i mitt huvud, det bokstavligt talat pissar ner här just nu och det brukar ju inte lyfta många humör.
Fast Linus älskar när det regnar, då brukar han kura ihop sig under täcket och skrika att man ska komma dit.
Men nu har jag ju ingen Linus så jag får helt enkelt härda ut detta eländiga regn helt själv och det är inte ett dugg roligt.

När ska den förbaskade sommaren komma?

Suck, var man inte deprimerad innan så blir man tamefan det nu..

Jaja, det kanske händer något roligare ikväll, kanske förhoppningsvis.. hoppas hoppas.

Vad gör ni för kul idag?
Kom igen, låt höra hur roligt och bra väder ni har det så jag blir riktigt äckligt avundsjuk!

Kommentarer
emsan

usch raring, krya på dig. KRAM!

2008-05-19 / 16:10:52
http://rockisdelicious.blogg.se
lisag

som du vill: hade sol och ganska varmt idag! Känns det bättre nu märra ;) hehehhe. krya på dig!

2008-05-19 / 18:13:40
Ida

Här är det skit å piss väder oxå. Har dock hunnit med en prommis under en timmes tid utan att det regnade. Har regnat från 12-17 här nu är de uppehåll å solen tittar fram då och då. Men snart vräker det väl ner igen..;/

2008-05-19 / 19:04:52
http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback