Vårat äventyr.

Datum:2008-05-31 / Tid:18:02:51
Igår var då jag och Anthon ute på lite äventyr.
Först var vi på Milano och käkade, där en väldigt intressant grej inträffade, jag och Anthon kommer in och så killen som äger stället känner jag och han bara "åh är de din brorsa eller" och så jag då "öhm nä?"
då blev det pinsam tystnad och ett "öhm nähepp" ni kanske inte fattar riktigt men det var extremt roligt och det skämtet gjorde vi på hela kvällen.
Dock tyckte nog inte Oksana det var lika roligt men hon tog de rätt bra ändå.

Sen drog vi till Bränna och drack lite öl, pratade med roligt folk och bara hade det mysigt.

Sen vet jag inte riktigt hur många gånger vi fick frågan "är ni ihop eller" så till sist garvade vi bara och orkade knappt svara, och någon gång körde vi på innan de ens hunnit fråga "och nej, vi är inte ihop"
Vadå, vi är ju bästisar.

Givetvis tog jag en del bilder, även fast jag kunde ha varit lite mer flitig.
Håll tillgodo.

       

P.S Vad tycks om att Anthon kan ha min skinnjacka i storlek XS?

P.S2 Vad gillar ni väskan Anthon har på bild4? Mycket stiligt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback