Back on track.

Datum:2008-11-24 / Tid:16:03:57
Nu börjar man känna sig hyffsat levande igen, fast bara hyffsat.
Jag har mått helskumt hela dagen, vet inte alls vad det kan bero på men jag misstänker att det kan ha något att göra med att jag vänt dygnet rejält under helgen och ätit på lite konstiga tider.
Sen mår ju inte kroppen jätte bra av att jobba 10 timmar och sen sova, äta lite och sen iväg och jobba lika länge igen.

Men nu har jag ju ända tills Fredag på mig att vila och bara göra saker som jag mår bra av, sen är det dags för jobb igen på fredag.

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och bara njuta, och kanske titta ut genom fönstret då och då och kolla all snö som väller ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback