Dålig uppdatering.

Datum:2008-11-20 / Tid:20:32:33
Jag vet, jag vet, just nu är min uppdatering riktigt kass men det har sina förklaringar.
För de första så är datorn ute i hallen så man måste sitta på golvet om man vill surfa och de känns inte särskilt roligt.
Sen så har jag inte riktigt någon motivation, kan bero på att det är kallt, mörkt och därmed deprimerande.
Men det har börjat gå uppåt igen.

igår var jag i allafall på P-möte, vilket var riktigt kul faktiskt, alla är så härliga därborta så man kan inget annat än le.
Vi fick även prova våra nya korsetter, jag fick dock en gammal fast omsydd, den är lite för stor men men, det är bara skönt faktiskt, den sitter ändå som ett korvskinn kan jag meddela.

Imorgon ska jag inviga den, känns riktigt skoj.

jaa, vad har annars hänt, ja idag har jag varit ute och promenerat två gånger, först till mormor där mamma var. Sen var vi och gick lite på stan.
Sen till min stora förvåning så slutade Per tidigt så vi åt middag tillsammans och nyss så kom vi hem från en riktig långpromenad.

Nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla Criminal minds.
Imorgon ska sötnos upp redan kl 5, men de ska inte jag om jag ska orka jobba kväll/natt.

Tudilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback