Gamla goda tider.

Datum:2008-11-22 / Tid:15:29:22
För exakt ett år sen var jag nere på Lanzarote med Linus, hans familj och så min familj.
Kära svärmor fyllde ju då 60 år, och igår fyllde hon 61 år.

Jag minns hennes 60 årsdag som om de vore igår..
Först när vi sjöng för henne på morgonen och när vi sen satt allihopa ute på deras altan och åt frukost.
Sen på kvällen klädde vi upp oss till tänder och gick ut på den finaste restaurangen de kunnat hitta, och där fick man äta vad man ville.
Lotta hade lovat att hon skulle dansa på borden och jodå, de gjorde hon, fast på en pub där i närheten.
Sen så sjöng allihopa och dansade små grodorna, ja jag var inte inblandad.

Jag pratade nyss med henne och så lilla Agnes, och Lotta ska faktiskt komma upp hit och hälsa på, hon sa att hon saknade mig och mamma och pappa så mycket.
Jag pratade även med Agnes och när jag sa att jag skulle komma och hälsa på henne så skrek hon "JAAA"

Jaa, gamla goda tider...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback