Hoppa och dansa.

Datum:2008-11-04 / Tid:11:46:32
Idag känns som en underbar dag, typ skutta-och-tjoa-skrika-som-en-fullständig-pajas-dag.
Jag är ju i och för sig en liten pajas så de lär jag göra om suget blir för stort.

De ringde även nyss ifrån Farmen så på Lördag ska jag jobba, yeey.
Alltid lika roligt att jobba där bland alla trevliga människor.
På Lördag är de dock lite annorlunda, vi ska vara lite mer "finklädda" än i vanliga fall eftersom det är näringslivsgalan.
Men de ska nog gå bra.
Vi behöver ju pengarna inför resan, och jag har ju lovat Per att jag ska betala all mat därnere så bäst jag fixar ihop till de så vi inte får svälta.

Nu ska jag börja städa upp här hemma lite innan Mami och mormor kommer.

ciao.

Kommentarer
emma

jag har inte glömt av den. vi har inte fått i ordning på vårat photoshop. så jag ska fixa det inom kort med olofs hjälp :)



kram

2008-11-04 / 17:48:57
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback