Kan man må såhär dåligt?

Datum:2008-11-01 / Tid:10:42:49
Ja god morgon!
Igår sa jag att jag mådde dåligt, men om jag jämför hur jag mår idag så var jag nog pigg och glad som en lärka igår.
Nu är jag helt däckad, febrig, de rinner, de gör ont överallt, mina läppar har spruckit på mer än ett ställe och jag är förbannad över de föregående sakerna.

Inatt har jag varit upp kanske 15 gånger bara för att snyta mig, hur kul är de egentligen? inte alls.
Sen till råga på allt så har Per snott min kudde en miljard gånger inatt, tack älskling, verkligen tack som fan.

Nåväl, jag har då drömt bra drömmar inatt, jag har drömt om Thailand och allt som hör de till.
De kanske beror på att vi satt och kollade resor igår, och med allra största säkerhet kommer jag och Per befinna oss därborta från och med den 16:e december och två veckor framåt.
Behöver jag ens nämna hur jäkla glad jag är? nä tänkte väl.

Nu håller Per på att koka varm choklad till mig, min lilla sötnos.
Imorse när jag vaknade så tittade jag sådär intensivt på Per som jag brukar göra när jag vill något, och han bara svarade suckande "jaaaa jag tycker synd om dig älskling"
De va allt jag ville höra.

Kommentarer
Anna

Naw...mnen jag har hört att man skall undvika mejeriprodukter om man är förkyld...krya på dig

2008-11-01 / 12:22:46
Lisa G

Krya på dig! :)

2008-11-01 / 14:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback