Nedräkning: Två veckor.

Datum:2008-11-28 / Tid:13:39:16
Addu Atoll

Om exakt två veckor åker jag ner till Stockholm för att möta upp Per.
Sen ska vi sova på Arlanda en natt och sen bär det av mot Maldiverna.
Jag har faktiskt äntligen börjat förstå att vi verkligen ska åk dit bort, det känns i och för sig väldigt overkligt fortfarande men resfebern har ändå satt igång.

Dock så kommer ju bloggen bli lidande när jag är borta, även fast vi har internetcafé på hotellet så vet jag inte hur ofta som jag kommer gå in där, men ska försöka att blogga åtminstone en gång så ni får bli lite avundsjuka.

Suck, nu blev jag sugen på att packa.. bara slänga ner alla mina fina somriga klänningar och shorts.
Kan ni tänka er?
Snart ska jag glida omkring i shorts och svettas som en liten gris, sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback