P-möte.

Datum:2008-11-19 / Tid:16:00:15

Mina dagar är ju inte direkt så spännande just nu.
Innehåller mestadels inte ett skit nuförtiden, även fast jag försöker fylla dom med trevligheter.

Ikväll ska jag då i allafall på personalmöte, inte för att de kan klassas som en trevlighet men men.
Enda dumma är att de är enda kvällen som Per slutar tidigt och då ska jag iväg, hur orättvist är inte det?
Sen i helgen när han är ledig, ja då ska jag jobba.

Nä, nu ska jag duscha och vänta in Per, vi ska nog hinna pussas lite innan jag måste åka.


Kommentarer
Johanna

Gå till Eldsjälen, Marie. Hon har ju samma lokal som Åsa & Marie.. hon är jättebra. Sen att det bara är 6 månader framåt är ju också bra, man vill ju inte veta om hela livet liksom. Göör det ^^

2008-11-19 / 23:49:42
http://jodd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback