Resan betald.

Datum:2008-11-03 / Tid:23:57:44
Yeeey, nu är både resan till Stockholm och till maldiverna betald.
Så på Lucia går flyget ner till Male och sen vidare till våran lilla ö där vi ska bo och ha det bra i två underbara veckor.
Det känns fortfarande overkligt men roligt.
Idag har vi planerat att vi ska ta med oss julmust och pepparkakor dit ner, så på julafton hade vi tänkt ha picknick på stranden.
Okej, det är väl lite trist att inte vara hemma på julafton, firat varje jul hemma i heden med familjen sen jag föddes så detta är första julen som traditionen bryts.

Jaja, det kommer fler jular, de är jag övertygad om.

Appropå familj så kommer mami och mormor hit imorgon förmodligen på fika, Per har ju bakat och allt så de kommer bli mysigt.

Nu ska jag dock hoppa i säng innan jag ramlar ihop över datorn.. godnatt.

Addu Atoll

Hit drömmer jag mig bort..

Kommentarer
Fru Evelina

ååååå fusk!!

är det nåt speciellt som firas där =)?



kram!

2008-11-05 / 13:16:54
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback