Slitsamt arbete.

Datum:2008-11-09 / Tid:12:53:41
Herregud så tungt det var igår, de trodde jag aldrig faktiskt.
De va rent ut sagt kaos från de jag började 17:30 tills ja där kring 22, sen efter de så var de rätt lugnt.
Men jag hade roligt ändå, vilket man alltid har därute när man jobbar.

Nästan hela familjen var därute också, vilket var lite kul.
Pappas kusin vann till och med ett pris, de ni.

Jag fick även mycket uppmuntrande kommentarer speciell från herr Gunnarsson, han är alltid lika söt.
Jag fick till och med veta lite om hur de går i "Så ska det låta" nu kommande säsong, även fast han är rätt hemlighetsfull.

Inatt var jag hemma kring 03:30, kändes väl lagomt.
När jag kom hem ramlade jag bokstavligt talat ner i sängen, pratade lite kort med Per och sen somnade jag direkt.

Nu ska jag strax fixa lite med pappas present, det är ungefär så mycket ansträngande arbete jag ska sysselsätta mig med idag.

Grattis alla pappor, speciellt min.
Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback