Snö snö snö.

Datum:2008-11-26 / Tid:09:59:18
God morgon.
Här har man varit vaken sen klockan sju imorse, skjutsade Per till jobbet så han slapp gå i snöovädret.
Sen for jag ut till heden och där har jag legat på soffan sen dess.
Men jag har då inte legat på latsidan, jag har hållt kontakten med Sandra som just nu är nere i Thailand och har suttit instängd på Bangkoks flygplats hela natten.
Men nu är dom äntligen evakuerade, inte för att dom vet vad dom ska göra nu men bättre än att sitta där.

Nu ska jag snart börja bege mig in mot stan, ska åka hem och käka lite och sen ska jag åka och handla.
Ikväll slutar Per tidigt så vi ska äta middag tillsammans, vi ska göra egen pizza.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback