Valvaka.

Datum:2008-11-05 / Tid:00:15:06


Här har vi en liten valvaka, eller vi är väl att ta i, Per ser mest ut som att han är påväg mot elektriska stolen, så road är han av valet alltså.
Han ligger mest i hörnet här i soffan och tittar surt på mig då och då när jag försöker diskutera politik.
Kort och gott, han tycker det här är slöseri med tid.
Men han kommer troligtvis att somna inom kort just där i hörnet så jag bryr mig inte sådär väldigt mycket.

Nu ska jag trycka i mig några varma mackor och coca cola, yes ni såg rätt, men det är enbart för att hålla mig vaken och vad är bättre på den punkten än socker? Okej kaffe, men de smakar skit så de tänker jag definitivt inte dricka.

Så nu ska jag återgå till tvn, vilken valvaka kollar ni på förresten om ni nu kollar? Jag satsar just nu på kanal 5 och Filip och Fredrik, känns som det är lite mer livat där men försöker zappa mellan alla kanaler.

Heja Obama!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback