Vilket misstag.

Datum:2008-11-02 / Tid:23:50:25
Hahahaha, Per kan vara så hysteriskt rolig ibland.
Killen älskar jul, de gör väl de flesta i och för sig, men hans kärlek till julen är extrem, extrem!
Helst av allt skulle han nog vilja att hela lägenheten badade i tomtar och pynt, som tur är så finns jag här för att förhindra just det.

Han har då planerat att vi till jul skulle pynta härinne med julgran, tomtar, jesusbarn, julstjärnor m.m.
MEN, det smartskallen helt glömt bort är ju att vi åker till Maldiverna en vecka innan jul, så här blir de knappt något julpynt.

När jag påpekade detta så såg det ut ungefär som att hela hans värld rasade samman..

Per - Åhh, tänk när vi ska börja pynta..
Jag - Vadå? våran bungalow på maldiverna?
Per - Va? (ljuset börjar gå upp för honom)
Jag - Jaa, vi är ju inte hemma!
Per - NÄÄÄÄÄ! okej, vi kan inte fara, tur att resan inte är betalad än.. puh.

Fast jag har nu förklarat för honom att vi ska pynta innan vi åker och att vi ska ta med oss pynt så vi kan ha en liten egen julafton därnere i våran fina bungalow, så nu är han helnöjd, precis som ett litet barn.. ja ni vet, dagen innan julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback