Blåslagen?

Datum:2008-10-20 / Tid:11:14:33
Godmorgon på er, ja det är god morgon för mig, idag behövde jag sova lite längre.
Jag har sovit extremt dåligt de senaste nätterna, jag vet inte varför men så har det varit i allafall men inatt har jag varit som en klubbad oxe.
Men jag känner mig blåslagen och som att någon skulle ha sparkad ner mig, jag är öm över hela kroppen och har blåmärken lite varstans.

Idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på, känner mig som sagt inte särskilt uppåt.
Men jag förmodar att jag ska neråt stan senare och göra lite ärenden.
Nu hade jag bara tänkt söka lite jobb och äta frukost, längre än så orkar jag inte ens tänka.

Vi hörs sen.

Kommentarer
Anonym

Haha, visst är han? :) Han ska heta alex :D eller alexander om jag ska vara korrekt.



Ingen aning gumsan vet hon är, men uppenbarligen ngn som njuter av att lyssna på folk utan talang. eller så kanske hon sjunger skitdåligt själv =)

2008-10-20 / 11:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback