Febrigt.

Datum:2008-10-29 / Tid:12:15:32
Inatt slog förkylningen till, återigen.
Jag vaknade upp med svälld hals och allmänt febrig och konstig.
Per ringde mig för ett litet tag sen och han hörde inte ens att det var jag, han trodde att han ringt fel, jag lät tydligen som en kille.

Så idag ska jag bara ligga i soffan och ta det lugnt tills min älskling kommer hem, då har han lovat att han ska laga mat åt mig.

Och just ja, Per jobbar bara tills på Fredag sen är han ledig hela två veckor.
Det borde ju vara bra, men ja det är inte särskilt bra egentligen men orsaken till det orkar jag inte gå in på.
Men vi hade ju tänkt att åka till Dominikanska republiken eller maldiverna i februari men nu kan de mycket väl bli så att de blir inställt och det beror i såfall på denna ledighet.
Invecklat, jag vet.

Tillbaka till soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback