Hårfärg.

Datum:2008-10-02 / Tid:17:19:59
Jag ska färga håret, det bestämde jag mig för alldeles nyss, ungefär 2 sekunder sen.
Fast jag har funderat på det länge nu eftersom min brunfärg mer börjat likna brun/grått och ja, exakt hur snyggt känns det? Kändes bara fult när jag skrev det och då är de fan inte snyggt nånstans.
Så jag ska nog åka och köpa en riktigt mörk brunfärg redan ikväll och så får jag försöka muta Per att färga håret på mig.
Kommer jag lyckas? ja, det är frågan det.
Sist när han färgade mitt hår så var jag visst inte speciellt trevlig mot honom, men jag tror det är mest förtal eftersom jag inte minns det.

Jag ska även hämta kameran hemma i samma veva, så då får ni se lite bilder sen.
Kul va?

Wiho typ.



Dålig bild, men ungefär som jag har håret här vill jag ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback