Härlig höstmorgon.

Datum:2008-10-08 / Tid:11:37:24
Idag känns som en riktigt härligt dag!
Det har väl inte hänt något speciellt direkt men allt känns bara sådär förbaskat bra.
Idag har vi fått ta en rejäl sovmorgon både jag och Per, men det var bara för att han jobbade så länge igår och jag var tvungen att sitta upp för att åka och hämta honom.

Nu sitter jag här och håller på att söka jobb för fullt.
Jag skrev om mitt CV och det personliga brevet igår, och Per tyckte, för att citera honom rätt, "så jävla bra, proffsigt skrivet och stilrent"
Han gillade det med andra ord och det gillas.
Jag ska visa det för mamma och pappa imorgon och höra vad dom tycker, journalist-pappa lär ju ha en del åsikter.

Nu ska jag gå och hjälpa Per med lunchen, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback