Jisses!

Datum:2008-10-25 / Tid:13:30:35
Herregud alltså, vilken pärs det var att handla på ikea.
Jag som har varit van vid att ha ikea 20 minuter bort och möjligheten att kunna åka dit för att köpa vilken skitsak som helst.
Men den tiden är över, nu har man cirka 2 timmar till ikea istället och en miljard mer folk att trängas med.
Det var helt galet därborta!
Jag önskar att jag slapp åka dit någonsin igen men ack och ve, glöm det.
Men vi fick med oss en hel del, när jag, Per och Marie kom till kassan så hade vi två vanliga vagnar proppfulla(överfulla) och två platta vagnar proppfulla med kartonger.
Folk tittade lite konstigt på oss.

Igår när vi kom hem började vi montera direkt, så nu börjar vår "riktiga" lägenhet ta form och den är så läcker.
Jag ska ta bild på vardagsrummet sen så ni får avundas lite.

Nu ska vi fortsätta montera och sen åka och handla lite mat.

Kommentarer
Fru Evelina

haha ja det kan inte vara lätt - blir smått skraj på tanken av att inte bo i en ikeastad haha =)



ska bli kul att se bilder på er lya!

kram söta!

2008-10-26 / 10:11:30
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback