Kaoskväll.

Datum:2008-10-19 / Tid:15:26:40
Jisses!
Ja gårdagskvällen blev ett enda stort (gigantiskt) kaos.
Nog för att jag hade kul som attans, men kvällen slutade i allafall som en soppa.
Jag tänker inte gå in på några detaljer men jag kan väl säga att jag än en gång har fått benämningen "slagskämpen".
Sandie minns nog sist jag hade den, det har hänt igen.

Nåväl, skitsamma, det är bara löjligt att det ska sluta så men tyvärr blev det så denna gången.

Jaaa, så utslängd blev man från krogen, men jag och Per ville ändå hem så jag käftade ju inte direkt emot.

Idag är det tungt att bara andas kan jag säga, mitt huvud känns som att det ska explodera.
Imorse när jag precis vaknat viskade jag fram "vad heter jag, var är jag, vafan hände"
Det sammanfattar alltihop rätt bra tycker jag.

Kommentarer
Johanna

hjälp :P

2008-10-19 / 16:56:55
LisaGegege

Hahahah, klockrent...

2008-10-20 / 11:23:56
Sandie

hahaha gumman vad har du nu hittat på?? Såg du hade ringt mig men jag tror jag sov då, har varit lite borta på sista tiden.. Pusss

2008-10-20 / 11:56:44
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback