Kaputt.

Datum:2008-10-31 / Tid:10:40:01
Jag darrar som ett asplöv, fryser, svettas, fryser, svettas, huvudet snurrar som en bättre karusell på gröna lund.
Förstår ni då på ett ungefär hur jag mår just nu?
Jag har gått och blivit förkyld och jag verkligen avskyr det.

Idag skulle jag ju upp till stan och bowla med min kusin och hennes barn men nu vettefan, jag ska åtminstone gå dit men får se om jag bara tar hand om lillen.. lillen som förövrigt är ca 7 månader gammal och älskar mig.

Nä nu ska jag gå och hälla i mig panodil..

Kommentarer
Fru Evelina

blä! låter som samma dumma sak jag ahde i kroppen förra veckan!

krya på dig gumman!

kram

2008-10-31 / 17:18:28
http://evelinas.blogg.se/
Ida

Usch, för att vara förkyld. Kanske inte så bra att vara runt honom om du är sjuk lilla Maria. Du ska nog hålla dig borta från honom men jag vet ju hur svårt de är.

2008-10-31 / 23:46:59
http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback