Knasig dag.

Datum:2008-10-09 / Tid:20:01:11
Jag har haft en riktigt konstigt dag, mitt humör har gått upp och ner i vildare än tempo än en karusell snurrar.
Det är märkligt hur vissa dagar kan bli så.
Tyvärr har det gått ut över Per lite mer än jag har menat, men han har tålamod som tur är.

Idag har jag mest umgåtts med mami, vi har varit med mormor på dollar store och som vanligt har jag fyndat!
Jag har köpte några färgglada bälten, tavlor, krukor osv.
Jag säger då bara det, vår lägenhet kommer bli så jäkla läcker!

Vad gör jag just nu då?
Inte mycket, skickar lite jobbansökningar hit och dit annars är det rätt dött.
Jag längtar oerhört tills Per slutat jobba så jag kan hämta hem honom och bara pussa sönder min älskling.

Nä, detta kändes rätt oinspirerat så jag ska sluta skriva.
Vi hörs imorgon igen och förhoppningsvis så har jag mer att skriva om.
Tills dess, ha en bra kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback