Luncha & handla.

Datum:2008-10-18 / Tid:10:31:01
Godmorgon, typ.
Allt bra denna fina lördags förmiddag?

Jag är nästan precis nu påväg ner till stan, jag ska bara slänga på lite smink först sen är jag påväg.
Där ska jag träffa Malin och luncha lite med henne, Per ska kanske också komma och hålla oss sällskap lite.
Sen ska jag handla lite småsaker innan jag måste hem och fixa lite inför kvällen, jag ska bland annat hinna färga håret och sy upp en kjol.

Jag ska lägga in en bild sen på tröjan som jag har på mig idag..
Hade på mig den igårkväll när vi for ner till Pers jobbarkompisar och sa hej, en av killarna sa följande kommentar om den "åh 80-tals tröja, ballt"
Den är läcker!

Men nu ska jag dra.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback