Nu vill jag ha ett jobb!

Datum:2008-10-07 / Tid:22:09:57
Det känns som jag sökt tusen jobb de senaste veckorna men inte ett enda napp nånstans.
Varför?
Nu har jag i allafall skrivit om mitt CV och gjort det lite proffsigare och lättläst, så förhoppningsvis kanske det gör lite skillnad.
Men det är svårt att veta vad de letar efter egentligen, ska man vara kaxig och unik på det sättet eller bara unik enligt deras mening, vilket är rent omöjligt att gissa vad det är.

Suck!

Nåja, som jag försöker tänka varje morgon jag stiger upp "snart vänder det" och det är jag helt säker på att de kommer göra tids nog.

Kommentarer
Maria

Kolla på cv-guiden.se

2008-10-07 / 23:08:00
http://pepparmynta.blogg.se/
Johanna

Anmäl dig som vikarie på kommun! Alltid en början :)

2008-10-07 / 23:33:34
Maria

Johanna, de har jag redan gjort :)

2008-10-07 / 23:52:43
http://slaria.blogg.se/
Johanna

Okej ;)

2008-10-08 / 09:57:36
Emma

Jag sitter i samma sits, jag förstår verkligen hur du känner :m



Det som också e jobbigt e att jag blir så jvla positivt o taggad efter jag varit på intervju o jag tkr allt känns så himla bra, sen blir man så jävla besviken när dom ringer o säger att dom tagit nån äldre eller nån si eller så :& BLÄ!



Men snart vändeeeeeeer det, det lovar jag :D:D

2008-10-08 / 10:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback