Nytt halsband?

Datum:2008-10-01 / Tid:16:55:09



Jag skulle hemskt gärna vilja ha ett nytt fint halsband och då allra helst något utav dessa.
Som ni ser är de två lite mer "rockiga" eller hur man nu uttrycker sig, och så de andra är lite mer puttinutt.
Det beror på att jag inte kan bestämma mig, de är ju lika fina fast på olika sätt.
Men jag tror faktiskt att jag skulle vilja ha ett finare som betyder något extra, men det är lite svårt när man ger till sig själv, så jag får nog klura vidare på det här.. Eller flirta och blinka med hundvalpsögonen mot Per.
Meeeen, han är stenhård och jag vet att han kommer tvärvägra.
Visst är det jobbigt när det är så?

Suck.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback