off.

Datum:2008-10-15 / Tid:17:51:32
Idag är ingen bra dag alls, inte för att jag kan sätta fingret på exakt vad.
Allt har bara känts fel och konstigt, vill faktiskt helst bara gå och lägga mig igen.

Jag har inte gjort ett skit idag egentligen.. pratat med Lisa, målat naglarna, annars har det varit totalt dött.

Men snart är Per hemma igen åtminstone, alltid något.
Han brukar vara duktig på att sätta ett leende på mina läppar.
Förut skickade han ett sms om att det är besiktning på lägenheten på Tisdag och det betyder att lägenheten sen är vår.
Det gjorde att jag fick ett fett leende på mina annars rätt nedåtlutande läppar.

Då vet ni!
Nu funderar jag på att gräva ner huvudet i kudden och bara rensa skallen.
Vi hörs, ses..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback