Omotiverad.

Datum:2008-10-14 / Tid:19:26:49
Det blir så vissa dagar, motivationen och lusten att ens kliva ur sängen bara försvinner upp i rök.
Sen när man får en enda liten motgång så känns det som att jorden ska rasa in över en.
Det är en fruktansvärd känsla och jag önskar och hoppas att allt snart börjar lösa sig till det bästa.

Jaja, jag ska ändå inte klaga, det vet jag.

Vad har jag gjort idag då utöver att känna att allt är piss, jo.. jag och Per har hunnit vara till Luleå och shoppa loss lite till.
Nu har vi köpt gardiner till alla rum, sängöverkast m.m.
Så man kan nog säga att hela lägenheten snart är inhandlad, nu behöver vi bara själva lägenheten att ställa in alla grejerna i.

Just nu håller jag på att baka en sockerkaka som jag tänkt smälla i mig lagomt till DH börjar klockan 21.
Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback