Passar jag i spetstoppen?

Datum:2008-10-18 / Tid:18:59:30


Jag måste då säga det, jag är smått nervös inför att ha denna spetstopp med bara bh under.
Men men, detta ska jag då ha i allafall och jag trivs som fasiken i den så jag bryr mig inte vad andra tycker och tänker.

Nu ska jag strax iväg till stan och slå klackarna i taket, wiho.

Ni får uppdatering imorgon, givetvis.

Spetstopp - Gina Tricot (NY)
Kjol - Indiska (uppsydd av mami, thank you)
Strumpisar - Åhléns
Armband - Nelly.se
Frisyr - A´la Sandra

Utomhus blir det förmodligen skorna med nitar ifrån Din Sko och så min orangea jacka.

Kommentarer
emma

snygg outfit maria

2008-10-19 / 12:28:57
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback