Peppad och glad!

Datum:2008-10-17 / Tid:17:59:54
Hej på er!
Idag har det blivit lite (inget alls) bloggande, förlåt för det.
Men jag har varit rätt upptagen och smått stressad.
Jag har ju som sagt varit på anställningsintervju, nästan två till och med.
Det gick hur bra som helst och känner mig enormt peppad, och laddad igen, känns skönt som tusan!
Hon som intervjuade mig tyckte att jag lät perfekt för det här jobbet så nu är det bara att vänta och se.

Efter intervjun så hann jag och mami springa lite på stan i Luleå och givetvis hittade jag några plagg som fick följa med hem.
Det blev ett spetslinne ifrån Gina tricot, ett enkelt baslinne ifrån MQ och så ett ursnyggt halsband ifrån Indiska.
Jag tänkte fota grejerna senare, nu ska jag och Per laga middag nämligen.

Ha en bra kväll förresten!

Kommentarer
hanna

vad är det för jobb? berätta, berätta! :D

2008-10-17 / 23:20:46
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback