Precis som hemma?

Datum:2008-10-02 / Tid:10:47:47
Godmorgon, goddag.

Igår for ju då brorsan och hans tjej utomlands, mer än att man är lite avundsjuk så betydde det att jag och Per nu skulle få låna deras lägenhet i en vecka framåt.
Så inatt har vi sovit där, och jisses så mysigt, mest av allt för att jag har sovit med en liten bebis kise precis vid mitt huvud.
Hon har ibland legat med ena tassen på kinden på mig, bara för att kolla så jag fortfarande ligger där.
Hur sött är inte det?
Men bäst av allt var nog inatt när hon kröp upp på bröstet på Per och ställde sig och slickade honom på näsan.

Nu nyss så kom även den andra katten in så nu är leken i full gång.
Jag insåg nyss att när de skriker och leker så låter det exakt som Saga, så det känns nästan som hemma.

Nu ska jag gå och se till så dom inte slår ihjäl varandra, sen ska jag söka jobb och äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback