Rosa pyjamasbyxor.

Datum:2008-10-10 / Tid:11:51:01

Igårkväll så blev det faktiskt en sväng på Olivers med Per och hans jobbarkompisar.
Det var riktigt trevligt och speciellt eftersom det var en evighet sen jag träffade dom.
Vi kom nog hem någon gång kring ett, efter att vi lämnat av Prince på luckan.

Nu imorse så skjutsade jag även Per till jobbet igen, alltid lika trevligt.
Idag orkade jag inte ens byta om så jag satte mig i bilen med mina rosa pyjamasbyxor, det jag inte tänkte på var att jag skulle kliva ur bilen och hjälpa honom med dammsugaren som låg i bagaget.
Så jag fick några roade blickar från några lumpare och pappas jobbarkompis.
Men den bjöd jag på!

Nu ska jag kasta mig i duschen och sen göra mig iordning och åka ner till stan lagomt tills Per slutar jobba, då ska vi och äta lunch nånstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback