Sverige - Portugal.

Datum:2008-10-11 / Tid:20:55:58
Första halvlek är nu avklarad och, peppar peppar, Sverige sköter sig utomordentligt bra!
Jag är förvånad men stolt.
Vem trodde att dom hade detta i sig egentligen?
Jag var ju och såg förra matchen live på Råsunda och då visade dom allt annat än detta spelet.
Kan det bero lite på att Zlatan nu är lagkapten? Man vet aldrig, kanske..
Han har ju en grym effekt faktiskt!

Nu får vi hoppas på att andra halvlek går lika bra och lite bättre, ett mål eller två till Sverige vill jag hemskt gärna se.
Det ser ju onekligen ut som att Elmander vill sätta en balja, så vi får hoppas att han lyckas.


Kommentarer
Jessica Anshagen

Hej,

ville bara tipsa om ett jättebra erbjudande i min webshop som bara gäller idag!

Du hittar mer info på min sida :)

Ha en bra söndag!

2008-10-12 / 02:15:05
http://www.jessi.se
Sarah

härlig peruk :P

2008-10-12 / 11:15:22
http://estailo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback