Tjuvtitt.

Datum:2008-10-13 / Tid:15:17:46
Okejdå, ni får väl se lite av det vi köpt, men enbart pyttelite.
Resten får ni som sagt se när det väl är på plats i lägenheten.
Jag har sagt det förut men jag måste säga det igen, lägenheten kommer bli så grymt snygg!

  

Först är det då prydnadskuddar, vi har köpt flera men tog bara bild så ni fick se färgerna.
De orangea ska vara i sovrummet och de svarta i vardagsrummet, vi ska även köpa till lila kuddar till vardagsrummet.
Sen är det ett duschdraperi, kan även avslöja att det är nästan samma färg som det är på våra gardiner till vardagsrummet.
Sist är det en rätt hög ljusstake i sten, ett riktigt fynd för ynka 34 kronor/styck, vi köpte givetvis två st, de ska stå på byrån i sovrummet. (byrån är dock inte inköpt än)

Kommentarer
emma

hej!

Det är bra bara lite förkylt.

Klart jag kan hjälpa dig tror jag har kvar din grund så maila bilder du vill ha dem och kanske gör det på den du har nu typ sätt 1 på en bild och skriv 1 i headern o.s.v :) hehe.. Så ska vi lösa en ny/gamal header åt dig :)



Kram Emma

2008-10-13 / 18:50:29
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback