Ängelholm.

Datum:2008-09-12 / Tid:10:23:02
Så var man i Ängelholm, och de mesta är  väl som det alltid har varit fast ändå inte.
Men det är riktigt mysigt härnere, och kul att få träffa sina extraföräldrar lite och de verkar tycka det är minst lika kul och som de lät igår vill dom inte alls att jag ska åka hem.

Sen ska vi ju inte ens tala om Saga, min lilla prinsessa.
Det känns helt underbart att hålla lillsnuttan i famnen och bara pussa på henne.
Det kommer bli svårt att lämna henne återigen..

Nej, nu ska vi börja packa på allvar.. jag ska först och främst sluta gosa med katten och börja plocka ur min servis från skåpet och sen plocka ihop min sprit.

Vi hörs imorgon igen när vi är hemma..

Kommentarer
Anonym

öööh, okej?

2008-09-12 / 11:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback