Användbara höstplagg.

Datum:2008-09-29 / Tid:16:58:16
 

Yees, det var detta som döljde sig i påsarna från föregående inlägg.

Stövlarna ifrån Scorett lämnade jag som sagt tillbaka och så köpte jag istället dessa raringar, som faktiskt till och med är fodrade så de kan jag ha i vinter också.
Sen så köpte jag äntligen västen som jag gått och trånat efter på Gina tricot, till slut kunde jag inte motstå den så ja, den fick följa med mig hem.

Idag har förresten Sanna varit mitt sällskap i Luleå.
Hon har varit mycket duktig och hjälpt mig, och lekt lite mamma där också ibland men bara bra det.
Sen när vi kommit hem hit till stan igen så for vi med henne till vårdcentralen men ja, inte blev vi nå klokare för det.
Men roligt har vi haft det ändå, en alkis livade till och med upp stämningen lite på den annars trista vårdcentralen.
"du får inte röka härinne" "nämen, inte fan hade vi tänkt göra de, vem gör de egentligen, herreguud"

Kommentarer
Britta

superfina stövlar, var är de ifrån?

2008-09-29 / 23:17:22
http://sixth.blogg.se/
Maria

De är köpta på Ecco company i smedjan.

2008-09-30 / 06:43:21
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback