Är det höst nu?

Datum:2008-09-01 / Tid:11:49:06
Goddag på er.

1:e september idag, känns rätt konstigt.
Idag börjar väl hösten, fast hela sommaren har känts som en enda lång höst så är nog inte någon större skillnad.
Vilken skit sommar det varit på ren svenska.
Fast jag klagar inte dock, jag har ju varit utomlands två gånger och ändå fått njuta av lite värme.

Idag har även då Per börjat jobba igen efter sin långa semester.
Jag tror inte han var särskilt peppad imorse när klockan ringde halv sju, men han lyckades kravla sig upp.
Jag däremot vände mig bara om och somnade igen, härligt.

Jag ska snart åka ner till stan och göra lite ärenden.
Det var tänkt att jag skulle luncha med Per men det blev för tight tyvärr, men men.. imorgon kanske?

Vi hörs sen.

Kommentarer
Linda

Jo, jag tror att det är höst nu. September o allt.

2008-09-01 / 11:53:48
http://ndail.blogg.se/
Mia

Äntligen höst! (:

2008-09-01 / 11:54:06
http://mlyytikainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback