Är jag elak?

Datum:2008-09-25 / Tid:15:16:00
Jag har kommit på en sak.
När det gäller vissa människor så kan jag vara extremt elak, och med mening också.
Men vet ni vad det värsta är? Jag njuter!
Jag skulle aldrig känna dåligt samvete utan tvärtom, tillfredsställelse.

Men seriöst, vissa förtjänar inte att bli behandlade som guds bästa barn, kanske inte jag heller för den delen.
Vissa tror verkligen att de får göra som de vill utan att någon ens höjer ett ögonbryn, men guess what, inte om jag får veta det för då får ni höra sanningen.

Helt ärligt, vissa människor äcklar mig.

Kommentarer
Ida

Lite smått kanske, men vem är inte det?

2008-09-25 / 22:45:53
http://nogg.se/komplicerad
Anonym

ja, fy fan vad du är elak! Men vet du, jag håller fullständigt med dig. Vissa personer är äckliga, vissa personer är bara dumma i huvudet och vissa personer förtjänar inte ens att bli omnämnda. Så, vi är två gumsi.

2008-09-28 / 01:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback