Destination: Stockholm-Ängelholm

Datum:2008-09-02 / Tid:11:36:06
Yeey, nästa vecka så ska jag åka ner till Stockholm faktiskt.
Vi åker nog på Måndagkväll så jag har hela Tisdagen på mig att gå omkring i någon affär och kika, hade tänkt leta upp några annorlunda inredningsprylar.
Jag ska givetvis också hinna träffa min kära Lisa och snacka en hel del skit med henne.

Vet ni vad jag ska göra på Onsdag då?
Jo, då ska jag sitta på rad 3 på Råsunda och se VM kval i fotboll, Sverige - Ungern.
Ni kan nog inte ana hur lycklig jag är över just detta, lalala.

Sen på Torsdag då bär det av neråt till Sveriges södra delar och min gamla hemstad Ängelholm.
Där ska vi plocka ihop mina saker så jag får hem dom, jag ska givetvis också sitta och gulla med min lilla hjärta Saga också.
Men därnere ska vi då inte vara särskilt länge, de vill jag inte heller så det känns bara skönt.
Redan på Fredag så ska vi börja köra uppåt norr igen så förhoppningsvis får jag träffa min käraste redan på Lördagmorgon.

Då vet ni hela planeringen!
Så då vet ni också att de kan bli tunt med bloggning under hela nästa vecka, men jag ska göra mitt bästa för att hitta en dator och skriva en rad eller två.

Nu ska jag gå och käka lite lunch, min favoriträtt.. yes, spaghetti och köttfärssås.

Kommentarer
lisagegege

wihiii. längtar! :)

vi får se vilka tider och dagar jag jobbar nästa vecka då.. spännande ;)



2008-09-03 / 08:04:00
lisagegege

wihiii. längtar! :)

vi får se vilka tider och dagar jag jobbar nästa vecka då.. spännande ;)



2008-09-03 / 08:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback