En blogg som jag gillar.

Datum:2008-09-16 / Tid:12:39:43
Ja, förutom alla de stora bloggarna som exakt alla i hela sverige läser, nästan åtminstone, så gillar jag en annan också.. en okänd får man väl säga då.
Men dock ändå bra.. och hon bor i samma stad som moi och jag känner väl henne lite sådär.
Tyvärr är jag ju sämst på att läsa andras bloggar, jag har knappt tid att skriva i min egen men när jag väl har tid så brukar denna blogg få sig ett besök.

Här är hennes blogg i allafall, den är intressant och helt klart läsvärd!


Visst är jag en snäll själ som bara tipsar sådär spontant om någon annans blogg? En konkurrent och allt..

Kommentarer
Britta

Vad söt du är!

2008-09-17 / 12:47:15
http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback