Hårkontroll, bra eller dåligt?

Datum:2008-09-17 / Tid:13:31:00
Hårkontroll bionutrin 120 tabletter

Jag vill ha långt hår, men vem vill egentligen inte ha det nuförtiden?
Alla vill ha långt hollywood svall med mjuka lockar.
Kanske inte, men de flesta..

Mitt hår har dock blivit rätt slitet på sistone, det tovar sig lätt och inpackningar funkar inte alls på mitt omöjligt tjocka hår.
Det växer dock som det ska, fast det verkar knappt vara på längden utan mer på bredden.
Nu har jag då läst om detta hårkontroll, och det ska tydligen vara rätt bra och ge mycket vitaminer till både håret och naglarna.
Är det någon som har någon erfarenhet av detta?

Kommentarer
emma

har du testat inpackningen absolute repair? den är grym.

2008-09-17 / 16:21:24
http://emma86.blogg.se/
emma

Jag köper min på hårvårdsbaren här men den finns hos frisörer också och ligger på runt ca 179 kr. men den är riktigt bra och dryg och den til för hur mycket fukt som helst till ett skadat hår.

2008-09-17 / 18:58:16
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback