ikväll blir det jobb.

Datum:2008-09-18 / Tid:10:17:20
Godmorgon på er.
Jag har ju glömt att berätta, ikväll ska jag jobba faktiskt, det blir att agera servitris.
Så jag börjar jobba 16:30 och lär väl inte komma hemåt förrän vid 2,3 inatt.
Det ska bli kul samtidigt som jag är rädd för att jag kommer bli lite trött, men det ska nog funka.
Sist jag jobbade där var när jag precis hade träffat Per, och han skulle sova hos mig men då jobbade jag ända till 6 på morgonen så blev allt annat än mys när jag kom hem.

Nåväl, då vet ni det i allafall.. så ikväll blir det inget bloggande för min del.

Nu ska jag käka lite frukost och sen kanske det blir en sväng till stan och fixa lite småsaker.

Kommentarer
Johanna

Vart äre du ska jobba? :)

2008-09-18 / 10:18:31
lisagegege

farmen?

2008-09-18 / 14:09:31
Maria

Yes, helt rätt snäckan :)

jag ringer dig i helgen, länge sen nu, igen.

2008-09-18 / 14:49:08
http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback