Imorgon är det dags för shopping.

Datum:2008-09-03 / Tid:21:42:18
Yey, imorgon ska jag och mami åka en sväng till Luleå och den stora anledningen är väl att vi ska shoppa loss lite.
Eller jag ska väl mer hjälpa mami, men de lär väl bli så att någon plagg letar sig upp i min famn.
Fast tanken är att jag ska hålla igen eftersom jag ska till Stockholm nästa vecka och där hade jag tänkt hitta något fint istället.

Just ja, glömt att berätta.. igår var jag på Lindex och fyndade grejer, ett par svarta chinos för ynka 79 spänn och så en vit  "farfarströja" och så en vit/lila sjal.
Jag har bilder på grejerna men har inte riktigt haft minnet med mig idag.

Jag har förövrigt mått kasst idag faktiskt, vettetusan vad som varit fel men varit som en hängig potatissäck.
Men nu börjar krafterna komma tillbaka, härligt!
Fast det kanske beror på att älskling är här nu och pussar på mig, och det gillas ju alltid, han är faktiskt bäst.

Nu ska vi mysa lite innan det är dags att sova, vårat schema ser ju lite annorlunda ut nuförtiden när Per jobbar, suck.
Jo, nu är det upp med tuppen nästan och ja, det är inte min starka sida men som tur var får jag ju somna om när han väl tagit sig till jobbet.

Nåväl, vi hörs imorgon.
Godnatt!

Kommentarer
Jenny

Ska inte du skaffa ett jobb, eller ska per försörja dig då ni flyttar? haha.

2008-09-04 / 09:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback