Kärlek.

Datum:2008-09-08 / Tid:09:57:15
Jag har snott denna av Ida som i sin tur hade snott den av någon och jag tror den personen också snott den av någon, så jaja. Om det är någon som känner att dom "äger" denna så säg till då..

POJKVÄNNEN / FLICKVÄNNEN

1. Hur lång tid gick det innan första kyssen?
Svar: Vi kysstes redan första kvällen vi sågs faktiskt, precis innan jag lämnade av Per där han bor.

2. Vem tog initiativet till första kyssen?
Svar: Det var nog båda, fast kanske lite mer Per eftersom han hade druckit något vinglas.

3. Hur lång tid gick det innan ni sov tillsammans?
Svar: Två veckor efter detta sov vi tillsammans i några timmar efter jag hade jobbat natt på ett uteställe, så blev bara en morgon. Efter det var det midsommar, då for jag och hämtade honom i Luleå.

4. Vem sa jag älskar dig först?
Svar: Per gjorde det..

5. Hur ofta säger ni jag älskar dig?
Svar: Rätt ofta ibland.. oftats direkt på morgonen när vi vaknar och precis innan vi somnar.

6. Har du ljugit för din respektive?
Svar: Nej, och det är jag förbaskat stolt över.

7. Senaste sms:et du fick av din respektive?
Svar: Nånting i stil med "Förlåt att de blev så, men du ska veta att jag älskar dig"

8. Ditt svar?
Svar: Jag har faktiskt inte svarat än, men vi ska ändå ses snart så då ska jag svara honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback