Klädrensning.

Datum:2008-09-15 / Tid:14:01:13

Hej hopp.

Idag är en lite seg dag, vaknade med världens huvudvärk och ville absolut inte stiga upp.
Men vi låg kvar rätt länge ändå eftersom att Per hade sovmorgon idag, och det behövdes mer än väl.
Sen for vi innåt stan och käkade lunch innan jag lämnade av Per på jobbet och jag for hem.

Så nu har jag börjat rensa bland mina kläder.
Nu menar jag alltså de kläderna som jag nu fått upp ifrån skåne och herre alltså så mycket kläder jag har.
Jag har delat upp kläderna i tre olika påsar, ena är de som ska säljas/slängas/skänkas bort, andra är årstidskläder och så sista är kläder som ska till lägenheten sen.
Det är just nu mest kläder i den första påsen. Dock vet jag inte var jag ska göra av med det, hade nog tänkt höra med Pers systrar om de vill ha något för det är ju inte dåliga kläder direkt.

Nåväl, vi får se.

Nu ska jag strax ner till stan igen för att posta en liten present till Linus, han vet redan vad det är men ändå.. han kommer/är skit glad över den!

Vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback