Kul grej.

Datum:2008-09-15 / Tid:18:49:00
Ja, har man tråkigt så har man.. förlåt.

1. Vilken mat äter du ofta?
Spaghetti och köttfärssås

2. När du är på kalas är du den där personen som sitter eller hjälper du till?
Jag brukar kolla av läget och behövs det en hjälpande hand så hjälper jag givetvis till.

3. Var sitter du helst och bloggar?
I vardagsrummet med Pers laptop.

4. Köper du ofta Triss?
Då och då, kanske varannan månad. Oftats är det mamma som brukar köpa en åt mig.

5. Vilken stad eller vilket land har varit ditt bästa semesterminne?
Rhodos 2004, ingenting kan någonsin slå det känns det som.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Kanal 5.

Klädbutik - H&M

Inredningsbutik - IKEA, SIA, MIO osv.

Godis -
Salt, cola nappar, daim (enda chokladen jag äter)

Stad - Nairobi. Jag är facinerad av Afrika och min stora dröm är att åka dit.

Dryck - Vatten och coca cola

Musik - Blandat, efter humöret.

TV-serie - Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Medium

Träning - Att hålla sig så långt bort ifrån träning som möjligt?

Bakverk - Kladdkaka, mums.

Kaffe - Jag drack kaffe när jag var kring 3 år, men knappt en droppe efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback